Novi Sad
11.02.2013.
06:50 > 08:43
Više od pet miliona dinara uplati se svakog meseca za dodatno penzijsko osiguranje radnika novosadskih javnih preduzeća.
  • bandar

    12.02.2013 15:14
    abesinac
    Ne dobija ih 500 vec 750 zaposlenih i to nisu pare gradjana ns vec pare koje ViK ostvari kao zaradu cena 1000litara vode je 80 dinara sa kanalizacijom i to nam je skupo a 1.5l flasirane vode bajate koja stoji ko zna koliko u magacinima je 45dinara i to nam nije skupo
  • bandar

    12.02.2013 15:09
    abesinac
    Gradjani ns pomnozite 1100litara u sekundi sa 80 dinara 24 casa pa ce te dobiti odgovor dali vodovod moze biti gubitas ili menadzeri lopurdaju i zaposljavaju svoje stranacke kolege svalerke zene sestre bracu babe dede tate i mamae...ali ne da rade i zarade platu vec da sede i da se otimaju za stolicu posto nema vise stolica ni kvadrata gde svi da stanu sad hoce i novu upravnu zgradu da prave umesto fabrike vode u Petrovaradinu LSV je poceo sa prekomernim zaposljavanjem ali ovi iz SPO ga preterase.
  • ana

    12.02.2013 02:34
    od gladnih i ladnih
    stagod reknem biće govor mržnje
  • ns

    11.02.2013 23:04
    Promašeni sindikati

    Radnici i sindikati na zapadu uspevaju i u privatnim firmama jer se tamo ljudi međusobno podržavaju a kod nas od jednog sindikata prave dva ili tri pa se onda utrkuju ko će koga više pljuvati. Primitivno.

    Kad i naša svest stigne na taj stepen možda ćemo i mi uspeti u nečemu. Do tada, sindikalni budžet će trošiti ko kako stigne...na razne plaćene termine, putovanja i sl. po svojoj volji.

  • Neko iz mase

    11.02.2013 19:31
    Sramota
    Bolje da te pare uplaćuju trudnicama bez zaposlenja. E bruka i sramota. Jedva čekam da se sva java preduzeća privatizuju i da se silni partijskin menadžeri išutiraju napolje.
  • Limanka

    11.02.2013 18:34
    Kud ode ta silna voda?
    Stan mojih roditelja na Limanu je prazan nekoliko godina a racuni za potrosnbju vode svaki mesec su izmedju 900 do 1100 dinara. Niko nece da mi odgovori ko je potrosio tu vodu? Potrosnju vode ne mogu da otkazem iako niko ne koristi stan jer prazna stavka nije predvidjenana racunu Informatike.
  • Zeka

    11.02.2013 18:08
    uvek oštećen potrošač
    Plaćam vodu kao da imam 100 kamila.
    Od Informatike uvek imamo neko zanovetanje sa računom .
    Živim u zgradi sa više ulaza i imamo jedno brojilo za vodu za dva ulaza i
    na najnovijem računu informatike više ne prikazuju koliko ima prijavljenih stanara na brojilu ,
    nego samo koliko nas ima u ulazu.
    I odatle više ne mogu da vidim kako je izračunata prosečna kubikaža po glavi koju treba da platim.
    U Informatici ne mogu dobiti listing koliko je stanara prijavljeno na vodomeru ( to je tajna i može je dobiti samo pretsednik kućnog saveta – zašto je tako)

    Zašto je listing za broj prijavljenih stanara tajna ???
    Zašto se često menja prikazivanje u računu ???
  • Tomo

    11.02.2013 18:07
    moral
    Moralno, nema što. To je moral ljudi koji vode ovaj grad. S takvima nam nema spasa. I treba da propadnemo kad smo tako slepi
  • toto

    11.02.2013 17:30
    Uzas
    Ovo je vrh bezobrazluka, u vremenu kada se apeluje na smanjenje javne potrosnje, na stednju, oni trose nemilice, a kukaju kako su u dugovima. Dajte meni bilo koje JP na dva meseca da vidite kako se zaradjuju pare.
  • Jo

    11.02.2013 16:34
    Bla bla
    Mi jadni,mi bedni.Nismo mi to su oni prošli,prošla vlast i sadašnja vlast.Žuti,zeleni.plavi,crveni,ljubičasti.da se ne bi prepucavali ko je i kad je najbolje je da sva gradska preduzeća bankrotiraju.SVI zaposleni napolje bez dinara otpremina.Onda oni neka sednu na stadion Karadjordje pa nek se dogovore ko je i kad koga doveo.A grad da napravi potpuno nove firme sa sve konkursima i gde će uslov svih uslova biti " da lice nema dana radnog staža u državnim i javnim preduzećima ".Jedino tako to može da uspe.Ovako svaki dan nam dižu pritisak sa svojim kuknjavama kako je njima teško
  • Jeremija

    11.02.2013 15:16
    na sud sa njima !
    A i dalje dobijam racun za vodu kao da imam bazen u stanu ... :-(
  • Nezavisni Vojvodjani

    11.02.2013 15:03
    batina je iz raja izasla
    narode ja vec odavno pozivam sve normalne gradjane da se latimo motike i batine...nema nam druge ,ovo je prevazislo i najjace Hickokove filmove
  • 11.02.2013 14:58

    Kako ja ako nemam novaca, mogu da delim? Te firme su zvanično gubitaši, ali radnici, izgleda,nisu.
    Firma u obavezi da plaća osiguranje koje koje se odnosi na povrede na radu. A većina ih ne plaća.
    Ovoj gospodi plaća dodatno penzijsko? Iz profita?
    Pa kojeg profita?

    Ma, ovde će uskoro motka da radi. Sve je više onih koji kopaju po kontejnerima.
    Dok neki, koji su dobili posao raznoraznim vezama, sasvim lepo žive.
  • 11.02.2013 14:50

    Ta sva javna preduzeća su leglo lopovluka. Oni imaju i za dodatno penzijsko osiguranje.
    A finansiraju se od nas građana. Usluge su im , pa znamo svi kakve. I cene, takođe.

    Naravno, Informatika je najveći parazit među novosadskim javnim preduzećima.
  • Milijaš

    11.02.2013 14:13
    Privatizujte sve!
    Baš čudno što su sva komunalna preduzeća u Novom Sadu propala, em što svaka stranka gura svoje kadrove, troše više nego što imaju prihode i još plaćaju dodatno penziono. Sve bi ja to privatizovao, i zdravo !!
  • Steva

    11.02.2013 14:12
    normalno
    Zaposleni u "Urbanizmu" i "Parking-servisu" imaju ionako velike plate,pa samim tim i penzije!Dodatna isplata bi bila bezobrazna.
  • blag

    11.02.2013 14:05
    Cuvena "to je po zakonu" mi dize pritisak momentalno.
  • malverzant

    11.02.2013 14:02
    Da li zaposleni znaju da tek sa navrsenih 58 godina mogu da pocnu da primaju ove penzije. Naravno ako se dotle ne poveca starosna granica a do nedavnog povecanja bila je 55 godina. A mladim komunalcima ne gine pre 70te ;)
  • XY

    11.02.2013 13:52
    Zato je poskupela voda,pa kada dobijes racun za januar zaledis se,a vodovodžije ce imati dodatnu penziju,a neko nikakvu,sve preko nase grbace.
  • bb

    11.02.2013 13:30
    Zato ljudi zagrevaju 200 kvadrata kuce sa 1000 eura lozeci drva, a mi placamo 1200 eura za 60 kvadrata stana godisnje.
  • 11.02.2013 13:25
    Radnicka klasa ViK
    ...reci svaki obicni radnik da vec radimo po dva posla a koliko vidim uskoro cemo poceti da radimo i tri posla da bi nadoknadili nepostojanje kolege pored sebe.
    To treba da vam bude cilj u tom slucaju bi se firma rasteretila za oko 300 kancelarijskih sluzbenika koji vise ni sami ne znaju sta rade i gde udaraju i na kom mestu rade, A dovelo bi se 100 radnika i to fizickih i mi bi sisli kako vi to kazete sa grbace grada i sa vasih para.
    Jer ako sagledate da u proseku kancelarijski radnici imaju koeficijent oko 2.8 a fizicki radnici 1,9 lako vam je doci do zakljucka da 300x2.8=840 bodova manje a 100x 1,9= 190 pa onda 840-190=650 bodova to vam je u trenutnoj situaciji oko 10 milion a dinara manje za plate a posao bi isao mnogo brze i bolje ( ciscenje septickih jama, pranje mreze, odgusenja itd).
    Ali to ne moze jer partijski clanovi su mnogo bitniji od samih radnika i poslovanja preduzeca.
    Na kraju da vam kazem bunite se protiv radnika zaposlenih u ViK-u ali jako gresite kada uzmete npr da obican radnik ima platu negde oko 38000 i pritom kao pojedini troje i cetvoro dece kuci i nazaposlene zene jasno vam je da ni njima ne cvetaju ruze pritom bar po jedan kredit cija je rata oko 10-15.000 dinara sami vidite od cega zivi radnicka klasa u vodovodu nije ni njima nista bolje nego vama.
  • -

    11.02.2013 13:23
    -
    ovaj postupak ce uskoro biti ozakonjen.

    nova reforma pio/koja nam se uporno skriva/ treba da sadrzi obavezu uplate i u fond privatnih osiguravajucih kuca.

    e sada, kod njih je prekidanje ugovora posle 3 meseca neuplacivanja.

    uz otkaze koji slede-sretna vam bila jesen zivota
  • Anonimus

    11.02.2013 13:09
    Radnicka klasa ViK
    ...radnika nego ste doveli kancelarijske sluzbenike i rodjake pojedinaca da ste presisali svojevremeno i neke klanove kako smo ih zvali od recimo 4-5 rodjaka, koji vuku duplo i vise od toga plate od obicnog radnika. Zato su nam i plate sletele u poslednjih 6 meseci za celih 15 hiljada dinara.
    Da nije samo Bjelajac kriv u celoj toj igri pokazuje i cinjenica da je pre neki dan potpisan novi kolektivni ugovor u kojem je smanjena plata obicnom radniku za celih 12 hiljada dinara u odnosu na ugovor koji smo potpisali sa bjelajcem u Avgustu prethodne godine.
    A po nekoj prici koja kruzi firmom trenutno nas ima zaposlenih u istoj oko 900 ako je prica tacna.
    Evo citam od tih para se finansira odlazak na sportske igre nije tacno odlazak na sportske igre se finansira iz dzepova nas radnika jer se svaki mesec odvaja za sportsko drustvo i sindikat i od tih para se finansira odlazak radnika na radnicke igre na koje opet ne ide celo preduzece nego samo sportisti i clanovi sindikata koji predvode i placaju taj isti put. Tako da nema govora o trosenju vasih para.
    Trebalo bi svi vi da stavite prst na celo i da se zapitate samo jedno otkud sada ovakav clanak posle 5,5 godina uplacivanja tih istih doprinosa a da ih niko nije dosada dovodio u pitanje. Pa i to cu pokusati da vas obavestim u pitanju je izborna godina u sindikatu tj treba da se menja predsednik i clanovi sindikata koji predstavljaju radnike tog istog sindikata, i da se izgleda tuzi poslodavac zbog losijeg kolektivnog ugovora u dva navrata po radnike jer sindikat niko nista nije pitao. E zbog toga sva ova medijska blacenja po firmi Vodovod i kanalizacija. Sami sebe blate da bi mogli da ukinu jos malo ovih prava radnika koja jos negde postoje i koja moraju da postuju na njihovu veliku zalost.
    Trebalo bi da se bunite protiv prekomernog zaposljavanja kadrova koji nam ne trebaju u ovoj firmi jer su vec utrostruceni i mogu slobodno reci ucetvorostruceni jer u ovoj firmi fali obicnih radnika a ne kancelarijskih radnika to ce vam reci svaki obicni radnik da vec radimo po dva posla a koliko vidim uskoro cemo poceti da radimo i tri posla da bi nadoknadili nepostojanje kolege pored sebe.
    To treba da vam bude cilj u tom slucaju bi se firma rasteretila za oko 300 kancelarijskih sluzbenika koji vise ni sami ne znaju sta rade i gde udaraju i na kom mestu rade, A dovelo bi se 100 radnika i to fizickih i mi bi sisli kako vi to kazete sa grbace grada i sa vasih para.
    Jer ako sagledate da u proseku kancelarijski radnici imaju koeficijent oko 2.8 a fizicki radnici 1,9 lako vam je doci do zakljucka da 300x2.8=840 bodova manje a 100x 1,9= 190 pa onda 840-190=650 bodova to vam je u trenutnoj situaciji oko 10 milion a dinara manje za plate a posao bi isao mnogo brze i bolje ( ciscenje septickih jama, pranje mreze, odgusenja itd).
    Ali to ne moze jer partijski clanovi su mnogo bitniji od samih radnika i poslovanja preduzeca.
    Na kraju da vam kazem bunite se protiv radnika zaposlenih u ViK-u ali jako gresite kada uzmete npr da obican radnik ima platu negde oko 38000 i pritom kao pojedini troje i cetvoro dece kuci i nazaposlene zene jasno vam je da ni njima ne cvetaju ruze pritom bar po jedan kredit cija je rata oko 10-15.000 dinara sami vidite od cega zivi radnicka klasa u vodovodu nije ni njima nista bolje nego vama.
  • 11.02.2013 11:50
    "Taman nas je toliko pravih, starih novosadjana, ostatak se nakotio sa strane, sisli sa planine u nasu lepu varos, mi cemo da se borimo na ovaj nacin, a njihova deca ce da se vijaju sa pistoljima po Novom Sadu."

    Ma hajde, izvan tog malog kruga "pravih" Novosadana ne postoje dobri i trezveni ljudi, samo smo mi "pravi"? Kakva glupost.Pre svega je uvredljivo za velik broj gradana. Mnogi koji su "sisli sa planine" ne bi imali srca da nekom ovako neso kazu.
    Vi se zavaravate a sve vise podsecate na naciste.Cistokrvni superljudi. Kojestarije.
    Vasa uvreda dokazuje koliko ste progresivni.
  • 11.02.2013 11:39
    pa naravno
    sto bi se reklo imase moze se naravno da cete im uplacivati pa makar to bilo i na vasu stetu pardon nasu jer ste ubacili iskljucivo najblizu rodbinu da radi tamo i svaka nova vlast najuri stare i zaposli nove pa ovima date otpremnine i reseno ili ih i vratite na posao pa sad to isto rade 2 coveka
  • Ja

    11.02.2013 11:38
    Eh da je..
    "Od para Novosađana dobijaju dodatnu penziju"
    Da je ovo samo problem nebi bilo problema. Od para novosadjana po JKP se dele regresi, placaju sindikalni odmori, dele ljubilarne nagrade , putni troskovi itd itd dok vecina onih koji za to izdvajaju novac nema pojma sta je to jer te blagodeti nisu osetili na svojoj kozi. JKP su drzava u drzavi. Dok vecina naroda radi za osnovnu platu tamo jos vaze zakoni iz socijalizma. nekazem da je to lose ali to je nas novac koji oni krcme kako hoce. Ono sto je zabrinjavajuce jeste to da ce uskoro te povlastice imati iskljucivo rukovodeci kadar jer obicne radnike ce zaposljavati preko agencija koje nista od toga nece isplacivati vec radnici dobijati famozni minimalac.To je Radosavljeviceva borba za prava radnika. inace ovaj sistem je zaziveo u Putu
  • 11.02.2013 10:09
    Radnicka klasa ViK
    Vik@
    U pravu si a zna se i zasto se sada poteze to isto pitanje o uplatama za DPO. A niko ga nije potezao prethodnih godina a niti je pitao odakle to isto DPO i kako su se radnici ponavljam "RADNICI" izborili za njega jer su recimo do pre 6 godina sami pristali da budu ispod republickog proseka plata i to za celih ako se secam 25% i to celih 10 godina. I receno im je da ce im sve biti vraceno kada se dovede preduzece u red. E kada je proslo tih 10 godina i kada se preduzece dovelo u red onda je odjednom pojeo vuk magarca i nikome nista od toga sto su radnici odvajali od plate i od sebe da bi se ulagalo u firmu. Posle ozbiljnih pretnji sudskim gonjenjem doslo se do solomonskog resenja da se radnicima uplacuje DPO od sredstava firme a ne od kase i para gradjana. Eto dragi Novosadjani odakle bar ViK-u pare i zasto se uplacuje DPO.
    E sada je druga prica ta sto se time okoristili i odjucerasnji radnici u ViK-u i eto vam odogovor zasto se toliko naglo i prkomerno zaposljava u ovom preduzecu. Pre neko vece ste imali i priliku da gledate prethodnog direktora ViK-a Branka Bjelajca kojeg ko ne zna skupo bi ga platio.
    Izmedju ostalog u gornjem desnom cosku je pisalo PLACENI TEMIN e sada dragi moji sugradjani posto imate pravo na kako on kaze TRANSPARENTNOST PODATAKA i da mozete da proverite sve pitajte Televiziju Panonija ko je i koliko platio taj placeni termin i sve ce vam biti jasno. Taj isti ako ste ga pazljivo slusali je rekao, podmladili smo firmu, a mi pitamo sa kime i sa cime??????
    Doveli ste sve partijske istomisljenike i clanove rodbine tih istih partijskih istomisljenika a da uopste nij bilo reci o strucnosti i kvalitetnom kadru uostalom kada pogledamo sta ste vi po struci sve nam je jasno!
    U jednom trenutku ste se pohvali cinjenicom da ste umanjili broj zaposlenih u firmi za 30 ljudi niste vi nista umanjili jer kada pogledamo da je vas stimulativni odlazak iskoristilo oko 150 ljudi vi ste u firmu doveli oko 120 ljudi ali nikoga skoro na mesto obicnog radnika nego ste doveli kancelarijske sluzbenike i rodjake pojedinaca da ste presisali svojevremeno i neke klanove kako smo ih zvali od recimo 4-5 rodjaka, koji vuku duplo i vise od toga plate od obicnog radnika. Zato su nam i plate sletele u poslednjih 6 meseci za celih 15 hiljada dinara.
    Da nije samo Bjelajac kriv u celoj toj igri pokazuje i cinjenica da je pre neki dan potpisan novi kolektivni ugovor u kojem je smanjena plata obicnom radniku za celih 12 hiljada dinara u odnosu na ugovor koji smo potpisali sa bjelajcem u Avgustu prethodne godine.
    A po nekoj prici koja kruzi firmom trenutno nas ima zaposlenih u istoj oko 900 ako je prica tacna.
    Evo citam od tih para se finansira odlazak na sportske igre nije tacno odlazak na sportske igre se finansira iz dzepova nas radnika jer se svaki mesec odvaja za sportsko drustvo i sindikat i od tih para se finansira odlazak radnika na radnicke igre na koje opet ne ide celo preduzece nego samo sportisti i clanovi sindikata koji predvode i placaju taj isti put. Tako da nema govora o trosenju vasih para.
    Trebalo bi svi vi da stavite prst na celo i da se zapitate samo jedno otkud sada ovakav clanak posle 5,5 godina uplacivanja tih istih doprinosa a da ih niko nije dosada dovodio u pitanje. Pa i to cu pokusati da vas obavestim u pitanju je izborna godina u sindikatu tj treba da se menja predsednik i clanovi sindikata koji predstavljaju radnike tog istog sindikata, i da se izgleda tuzi poslodavac zbog losijeg kolektivnog ugovora u dva navrata po radnike jer sindikat niko nista nije pitao. E zbog toga sva ova medijska blacenja po firmi Vodovod i kanalizacija. Sami sebe blate da bi mogli da ukinu jos malo ovih prava radnika koja jos negde postoje i koja moraju da postuju na njihovu veliku zalost.
    Trebalo bi da se bunite protiv prekomernog zaposljavanja kadrova koji nam ne trebaju u ovoj firmi jer su vec utrostruceni i mogu slobodno reci ucetvorostruceni jer u ovoj firmi fali obicnih radnika a ne kancelarijskih radnika to ce vam reci svaki obicni radnik da vec radimo po dva posla a koliko vidim uskoro cemo poceti da radimo i tri posla da bi nadoknadili nepostojanje kolege pored sebe.
    To treba da vam bude cilj u tom slucaju bi se firma rasteretila za oko 300 kancelarijskih sluzbenika koji vise ni sami ne znaju sta rade i gde udaraju i na kom mestu rade, A dovelo bi se 100 radnika i to fizickih i mi bi sisli kako vi to kazete sa grbace grada i sa vasih para.
    Jer ako sagledate da u proseku kancelarijski radnici imaju koeficijent oko 2.8 a fizicki radnici 1,9 lako vam je doci do zakljucka da 300x2.8=840 bodova manje a 100x 1,9= 190 pa onda 840-190=650 bodova to vam je u trenutnoj situaciji oko 10 milion a dinara manje za plate a posao bi isao mnogo brze i bolje ( ciscenje septickih jama, pranje mreze, odgusenja itd).
    Ali to ne moze jer partijski clanovi su mnogo bitniji od samih radnika i poslovanja preduzeca.
    Na kraju da vam kazem bunite se protiv radnika zaposlenih u ViK-u ali jako gresite kada uzmete npr da obican radnik ima platu negde oko 38000 i pritom kao pojedini troje i cetvoro dece kuci i nazaposlene zene jasno vam je da ni njima ne cvetaju ruze pritom bar po jedan kredit cija je rata oko 10-15.000 dinara sami vidite od cega zivi radnicka klasa u vodovodu nije ni njima nista bolje nego vama.
  • Istinica

    11.02.2013 09:50
    Trebalo bi da obrnemo način razmušljanja
    XY - pljacka gradjana, nikad kraja
    Zasto taj isti sindikat ne napravi dobar kolektivni ugovor i u privatnim firmama???

    Slažem se sa ovim što je dotični XY rekao. Traba da shvatimo da je na zapadu radnička klasa postigla uspeh u svojoj borbi zato što se nije borila međusobno već protiv suprotstavljene klase kapitalista i države kao eksponenta uglavnom kapitalističke klase. Nije poenta da se delu radničke klase ukinu određeni benefiti već je poenta da se ti benefiti prošire na što veći broj pripadnika te klase. Ali pošto kod nas nema svesti o zajedničkim interesima radničke klase naspram kapitalista i države, očekujem pregršt minusa na ovaj moj komentar
  • Samo kazem

    11.02.2013 09:42
    nije jelic lud
    eto zasto je spo insistirao da bas oni , mali sa tri odbornika dobiju vodovod
  • marrkos

    11.02.2013 09:37
    slazem se
    Slazem se sa covekom koji kaze da ne treba da placamo komunalije, evo bas spomenuti vodovod nas potkrada vec kodinama. Polovini grada ne radi vodomer pa pausalno naplacuju potrosnju vode a onima kome radi vodomer meri previse i nisu izbazdareni. po mojoj potrosnji ispadne da ja supruga trosimo po 5000 litara mesecno sto je oko 170 litara dnevno, a po ceo dan smo na poslu. operem dva puta ruke i jednom se istusiram i to je 170 litara. pogledajte i vi svoje racune pa cete se uveriti u ovo sto pricam. a na racunu nigde ne pise stanje vodomera.
  • as

    11.02.2013 09:35
    Zasto ste zajedljivi tako. U svetu je normalno da posluju tako firme.Treba da se borimo da je tako u svim preduzecima.
  • ZoranNS

    11.02.2013 09:27
    Kako god okreneš pare su iz naših
    Kako god okreneš pare su iz naših džepova. Neko je u Vodovodu dobioa dobar procenat za sklapanje takvog ugovora kao akviziter. Pošto su plate onih na budžetskom finansiranju pod "kontrolom" oni su to rešili stimulacijama, dodatnim osiguranjima, nagradama za dobar rezultat. Maštovitost birokratije je neograničena.
  • xe xe

    11.02.2013 09:25
    ne bi dao ni dinara za to, ali kad vec moraju... mene zanima kom drustvu se to uplacuje, kakvi su uslovi kod tog drusvtva, da li su radnici kad su vec potpisivali taj kolektivni ugovor imali prilike da biraju to ili neko drugo osiguravajuce drustvo(koje nudi , recimo, vecu kamatu ili neke druge, bolje, uslove) ili im je i to nametnuto. nije problem samo apanaza, nego neko opasno pere kes preko toga. razmislite i o tome.
  • 11.02.2013 09:23
    Samo cekam kada ce da smisle i da uvedu da gradjani svojim automobilima voze na posao i sa posla uposlenike javnih preduzeca.
  • Mikula mali

    11.02.2013 09:09
    Ja bi da znam
    KOME SE UPLACUJE OVO OSIGURANJE? Kojoj osiguravajucoj kuci?
    Da li je SPO karavan za vreme boravka u Toplani ovu blagodet priredio i radnicima ove firme posto su bili u koaliciji sa ovima koji su krcmili po Vodovodu?
    Bicu vam zahvalan ako i to objavite.
  • 11.02.2013 09:07
    Zemlja ,,Dembelija",
    Pa šta vi radite da bi imali dodatno osiguranje ,da ne radite ,,benificirane poslove" ,sramota da u ovoj krizi vi pričate o ,,dobrom"kolektivnom ugovoru.Sad mi je više stalo da vas na tenderu kupi privatnik, i da vas dovede u red,jer je ovo bezobrazluk .To vam građani plaćeju ,jer imamo NAJSKUPLJU vodu u državi.Nek vas je sramota da se time hvalite od naših novaca živite ,sad sam siguran da treba da se menjaju Kolektivni ugovori ,jer ste zaštićeni ko Beli medvedi.
  • Marko

    11.02.2013 08:53
    Namet na vilajet
    Gradjani moraju da znaju da kroz cenu komunalnih usluga placaju
    veliki broj zaposlenih u JKP koji ne rade nista
    razne privilegije/dopunsko penzijsko ,putovanja,radnicke sportske igre ,visoke troskove reprezentacije i dh.
    velike gubitke u sistemima koje su rezultat nemara
    velika nenaplacena potrazivanja
    upravne i nadzorne odbore .partijska davanja
    gubitke usled nestrucnog rada partijski kadrova
    i puno jos toga sto se svakog neseca madje na racunima objedinjene naplate.Pa sad vidite rasta Marko ode u hajduke.
  • XY

    11.02.2013 08:32
    pljacka gradjana, nikad kraja
    Zasto taj isti sindikat ne napravi dobar kolektivni ugovor i u privatnim firmama???
  • vik

    11.02.2013 08:25
    Ovo je klasično političko mešetarenje u kojem nažalost učestvuje i redakcija sajta.U "Vodovodu" se uplaćuje dobrovoljni penzioni fond od avgusta 2007. znači punih 5,5 godina i tek sada to nekome smeta i sad potežu to pitanje. Drugo, osnivač VIK-a je Skupština grada i ona vodi investicionu politiku i ulaže u infrastrukturu a firma sama od naplate vode daje za plate,održavanje pa ako hoćete i investicije tako da građani ne treba da sumnjaju da njihov novac ide u džepove radnika.Reagovanjem ili nereagovanjem aktuelnog ili bivšeg poslovodstva "VIK-a" na ovu vest znaćete odakle vetar duva.
  • 11.02.2013 08:23
    Putari
    Mislim da se ovo dodatno osiguranje odavno neuplacuje i u Putu. Inace uplacivalo se po 3000 dinara a osiguranje je Delta G.
    Sto se tice kolektivnih ugovora u JKP i izjave Radosavljevica moze se reci da su oni sve samo ne dobri, jer se drasticno razlikuju od firme do firme. Tamo gde predsednici sindikata nisu prodane duse (mislim na one koji posle izbora nisu strahovito napredovali) kolektivni ugovori su i boze pomozi a ovi ostali su sve samo ne dobri. I najbitnije . Lepo je biti zaposlen u JKP ali mnogo tesko i raditi u tim firmama jer se na ledjima nosi copor neradnika.
  • radoje

    11.02.2013 08:20
    kuka i motika
    Jedini nacin da se ovom bezobrazluku i kriminalu stane na put je DA GRADJANU U ZNAK PROTESTA PRESTANU DA PLACAJU KOMUNALNE USLUGE DOK SE OVAJ NAMET NE UKINE.Ova vlast se dici socijalnom pravdom pa neka bar iole pokaze i u praksi.Imam dvoje dece fakultetski obrayovanih bez posla i bez ikakvog osiguranja.A oni koji su preko partijskih i drugih veza dosli do posla u JP imaju duplo penzisko osiguranje i dobru platu sto sve gradjani placaju imali posla ili ne.Gradjani moraju pruziti otpor teroru.Pogledajte malo kako to rade u zemjama gde je gradjanska svest na znatno visem nivou.
  • mile V*

    11.02.2013 08:18
    penzije
    Ja da vam uplaćujem dodatnu penziju,bitange jedne.Treba vas sve razjuriti do poslednjeg.Zakačili ste se na grbaču ovog bednog naroda da mu isisate i poslednju kap krvi.Odmah da se to prekine i da se narodu vrate pare.
  • dana

    11.02.2013 08:12
    ništa od toga
    to je samo dobar dil direktora, od te penzije nema ništa neko se dobro utalijo.Radnička klasa izigrana, nemojte misliti da na radnike neko misli.
  • NadaNS

    11.02.2013 07:48
    4.500 vam svega
    Sve sramnije od sramnijeg !
    A ti omladino nestranačка i nezaposlena crkni od gladi dok ne nadješ posao ; a o penziji ne možeš ni da sanjaš.
  • 11.02.2013 07:42
    govnjivu motku pa po njima
  • 11.02.2013 07:41
    Zaista je nedopustivo da JP ,koja se uglavmom finansiraju iz Budzeta /sredstava gradjana/ i posluju sa gubicima, uplacuju dopunsko penzijsko osiguranje.Istovremeno 30 hiljada nezaposlenih u Novom Sadu,sa skoro nikakvim izgledima da nadju posao,pored ostalog moraju da finansiraju duplo osiguranje radnicima JP cije su prosecne plate oko 60 hiljada. Cinican je i bezobrazan odgovor Zorana Radosavljevica da je to zbog dobrog kolektivnog ugovora pripisujuci tako sebi zasluge za to i tako skuplja poene da opstanak na dozivotnoj funkciji predsednika sindikata.
  • sindikalac

    11.02.2013 07:22
    dobar kolektivni ugovor
    Kako to da su kod privatnika kolektivni ugovori takvi da se ne placa ni obavezno osiguranje, a budzetlijski sibdikat obezbedio i dodatno?!
  • Gimli

    11.02.2013 07:19
    naravno da to ne ide iz budžetskih sredstava, to ide iz sredstava koje preduzeće prihoduje... iz budžetskih sredstava se samo pokriva minus koji preduzeće ostvaruje jer neracionalno troši ono što prihoduje!
    hahaha, pa ko je ovde lud?
    ma samo uplaćujte, sindikat pristao na samo 4500? borite se da se to duplira! nemate od čega strahovati, pa ko može da vam stane na put?
  • Lalla

    11.02.2013 07:04
    blagodeti
    Javna preduzeca su manje vise veliki gubitasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,,
    Imaju enorman broj visak uposlenih!!!!!!!!!,,,
    Koliko ovakve i slicne blagodeti dodatno opterecuju cenu usluga javnih preduzeca????????!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,
    Kao i sponzorisanje od strane monopolista;sto su nesporno javna preduzeca!!!!!!!!!!!!!!!,,,
  • ns

    11.02.2013 07:01
    ni nama se od prošlog meseca ne uplaćuje ali nam se ni ne dodaje taj iznos na platu iako smo za razliku od vodovoda potpisali ugovore da nam se skida toliko sa plate a ne kao gospodi da se dodatno daje iz kao prihoda vodovoda a kukaju da imaju višak zaposlenih i da nemaju za plate, traže partnera u vlasništvo i mole za 200 miliona evra a ovamo 500 ljudi dobija po 40 evra na lepe oči svaki mesec sramota

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna